- Publicitat -

ID digital i vot telemàtic.

S'està mostrant 6 entrades - de la 1 a la 6 (d'un total de 6)
  • Autor
    Entrades
    RicardRicard
    Participant

Crec que s’hauria d’activar el vot telemàtic amb la ID digital dels inscrits al Consell per fer que es coneguessin les opinions de la gent i com volem que el Consell actuï. També per escollir els òrgans de govern.

M.RoyoM.Royo
    Participant

Hola Ricard tota la raó la gent o no entén o no sap què és el Consell per la república no entenc com no hi ha més gent inscrita jo tinc la meva idea digital i és una motxilla molt potent pel president davant Europa amb la sentència d’avui ha quedat clar que Espanya no hi ha democràcia per tant Catalunya amb qui ha de seure a negociar la seva independència és amb Europa i no en Madrid i la força d’un consell amb 2 milions o 3 milions de persones li donaria molta força, per mi que no quedi!! segueixo insistint en que la gent s’inscrigui només son 10 euros

RicardRicard
    Participant

Totalment d’acord

JaumeJaume
    Participant

100% d’acord amb vosaltres, jo crec sincerament que desde el Consell i sobretot desde els Consells Locals ens hem de reactivar, sabent de les dificultats que la pandèmia ens ocasiona.
    Però a mi, realment hem preocupa que només som 92.000. Potser no ho sabem explicar bé o potser no ens entenen.

SalvadorSalvador
    Participant

Hem d’aprofitar aquests mesos d’ajornament de les eleccions catalanes per, entre d’altres coses, fer entendre als independentistes la necessitat de reforçar el CxRep com a institució imprescindible per assolir la llibertat del nostre país. Ha de ser el nostre veritable govern fora de la repressió i el domini espanyols, i amb absoluta compenetració amb el govern autonòmic d’aquí.

CarlaGarciaCarlaGarcia
    Participant

El segon punt pel que no ha funcionat (el primer ja no cal, ara mateix) es perquè no es coneix la seva utilitat. A nivell pràctic i de carrer. Es lo que la gent necessita. Estàn desquiciats, i la penya demanant pasta. Es com la gent ho veu. El que molesta no son 10, es que son €.
    A dia d’avui, encara queda molt que està en el bàndol contrari. Hem de respondre amb coherencia. No serveix “es bo per Cat”.

S'està mostrant 6 entrades - de la 1 a la 6 (d'un total de 6)
  • Heu d’haver iniciat la sessió per respondre a aquest tema.