- Publicitat -

El centralisme de TV3, la “seva”

S'està mostrant 5 entrades - de la 1 a la 5 (d'un total de 5)
  • Autor
    Entrades
    MontseSegarraMontseSegarra
    Participant

A TV3 s’han passat mig tn ensenyant la nevada arreu d’Espanya, amb especial incidència a la capital, Madriz, perquè quedi claríssim que som una autonomia més. Inculcant el marc mental espanyol i el missatge, “Catalunya és Espanya” contínuament. Toledo, Astúries, Saragossa,Màlaga… I no sabem quin temps fa a Barcelona.
    I que es preparin els que miraran el FAQS aquesta nit, amb el nou fitxatge! El castellà estarà garantit.
    En mans de qui està la televisió pública catalana @tv3.cat?

JaumeJaume
    Participant

tens tota la raó! i això pasa per les quotes de poder de la CCMA, jo sincerament per temps i feina només veia el 3/24, al mati i a la nit; ara ni això.
    M’estimo mes llegir les noticies digitals que consumir aquests programes.
    Hem estat treballant molts anys per la normalització lingüística perque ara ens ho desmontin tot. I ja no es qüestió de “no em canviis la llengua” és que la respectin.

saralidiaesterSara-LidiaEster
    Gestor de comptes

#PlantaBaixaSLE i #TotEsMouSLE són dos programes que tenen la deriva espanyolista molt marcada si no som capaços de crear el nostre propi espai independentista, els mitjans “informatius” estan a punt d’esclafar les nostres il·lusions.

MontseSegarraMontseSegarra
    Participant

TV3 és una televisió autonòmica que des de fa molt temps està intervinguda fins arribar a la deriva actual.
    És una necessitat tenir uns mitjans de qualitat, amb informació rigorosa, lluny de la manipulació actual. Uns mitjans que informin de la nostra realitat, la dels Països catalans, que vetllin per la llengua i la cultura. Cal que els ciutadans d’aquest país pugin tenir accés a informació que no hagi estat passada pel sedàs dels partits dominants. Espais com aquesta web.

tortugacatalanatortugacatalana
    Participant

Tv3 esta benguda totament, jo ja no la miro pas.

S'està mostrant 5 entrades - de la 1 a la 5 (d'un total de 5)
  • Heu d’haver iniciat la sessió per respondre a aquest tema.