Diumenge, juny 20, 2021
- Publicitat -

covid

S'està mostrant 7 entrades - de la 1 a la 7 (d'un total de 7)
  • Autor
    Entrades
    babypoobabypoo
    Participant

Qué penseu de la “pandemia” que estem patint? creieu que ens están manipulant per fer-nos agafar por i tenir-nos controlats? o de veritat creieu que el covid es com diuen?

Esteu a favor de la vacuna?

sandraaasandraaa
    Participant

Jo, sincerament crec que ens están prenent el pèl. si que penso que pot haver covid, pero com nhi ha també rip i altres malalties, pero que ho están aprofitant per tenir-nos acollonits i a mercè del que diguin. a més les tv cada vegada mes ens manipulen la informació i ja no em crec res del que diuen.

M.RoyoM.Royo
    Participant

Hola jo crec que de tot una mica, realment es un greu problema sanitari amb un virulent virus però no se fins quin punt no ha estat provocat expressament i som conills d’indies… els Va be tenir-nos tancats i controlar-nos… i la vacuna doncs primer que facin els altres i ja veurem …

IolandaIolanda
    Participant

Si no mires la TV i escoltes a professionals: metges, científics,…jo m’ho crec i quan coneixes a gent que s’ha mort, encara més.
    La vacuna, necessària

MontseSolerPratMontseSolerPrat
    Participant

La pandèmia és ben real, i no s’ha de menystenir pensant que ens enganyen. Jo diria que si hi ha un engany és per la part de que no ens diuen correctament el número de morts debuts a covid, no els compten de la mateixa manera a tot arreu i llavors es fa més difícil veure’n la gravetat. A més a més hi ha la crisi econòmica que genera l’aïllament de la població i el tancament de les activitats, i cal afegir-hi la crisi social que tot això implica.

JaumeJaume
    Participant

Primer com a persona i després com professional sanitari de l’ICS ( TCAI ), haig de dir que la pandèmia existeix i que hem de ser tots molt conscients i responsables. També vull dir que, quan no som coneixedors o som primerencs en tenir un fill/a o un gat/gos; anem a cegues amb el calendari de vacucacions que ens diuen les pediatres i els veterinaris.
    Jo ja tinc data, divendres 15 hem vacuno.

JaumeJaume
    Participant

Bé; doncs NO! divendres 15 no hem vaig vacunar, perque no van arribar les vacunes!!!! no hi van arribar mascarILLAs, ara no hi han vacunes perque no hi han jeringuILLAs!!!! i es tot una maravILLA.

S'està mostrant 7 entrades - de la 1 a la 7 (d'un total de 7)
  • Heu d’haver iniciat la sessió per respondre a aquest tema.