- Publicitat -

catalanofobia

S'està mostrant 5 entrades - de la 1 a la 5 (d'un total de 5)
  • Autor
    Entrades
    joanpau2joanpau2
    Participant

jo una vegada anava al metro de barcelona i estava amb la meva dona parlant normal de coses de casa, en català clar. doncs uns nois ens van increpar dient.nos que a españa habia que hablar español. la meva dona em va tirar del braç per marxar i ho vem fer. si arribo a tenir 30 anys menys la cosa hagues canviat. pero ara mab casi 60 anys que tinc, va ser millor marxar que tornar a casa mig trencat.

RicardRicard
    Participant

Jo vaig anar a un viver a Cantàbria i quan es van asseventar que era independentista no van voler saber res de mi i no van voler fer negocis.

M.RoyoM.Royo
    Participant

Es una vergonya que a aquestes alçades estem així, es la nostra llengua pensen, estimem, sentim parlem català !!! Quin problema tenen? Ahir pujo a un taxi i el nano saluda en català i li segueixo conversa, li costava i s’esforçava molt, em vaig atrevir a preguntar d’on era i va dir Pakistan, vaig venir va dir i volia integrar-me aviat i encara que no el parlo molt be vull aprendre!! Quin goig!! Li vaig agraïr molt l’esforç i el vaig felicitat, va tenir una bona la propina🤣

JaumeJaume
    Participant

Crec que desde l’1 d’Octubre i veient la participació del poble català al referèndum i la resposta de l’estat espanyol amb l’empressonament dels representants polítics i socials va fer sortir de sota les pedres i de les coves a tots els sentimentals del règim; van veure que el que no van poder aconseguir durant la dictadura, ho podien fer ara, i aquest és el camí que han empres i que nosaltres hem d’evitar.

saralidiaesterSara-LidiaEster
    Gestor de comptes

Ara mateix parlar català, es com ser un paria. Ens menyspreen i no tenim dret a queixar-nos.

S'està mostrant 5 entrades - de la 1 a la 5 (d'un total de 5)
  • Heu d’haver iniciat la sessió per respondre a aquest tema.