- Publicitat -

ANNA GRAU AL #FAQS

Etiquetat: 

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 18)
  • Autor
    Entrades
    saralidiaesterSara-LidiaEster
    Gestor de comptes

Volia engegar aquesta web i el fòrum amb la represa del FAQS a TV3 desprès de festes, i a prop de començar legalment la campanya electoral, i creia que seria potent, però diría que em quedaré curta amb la predicció. Van a totes, i amb Anna Grau comença un festival barroer en el moment que Cs, ha decidit ocupar el seu terreny de joc a ala tv autonómica. Filomena al costat d´aquesta senyora, es un tempesta de quatre gotes.

JaumeJaume
    Participant

Et dono la raó. jo sincerament crec que es una provocació en tota regla, en la seva línia; a aquesta senyora la vaig conèixer fa molts anys quan sortia a les 1000 i una amb en Jordi Gonzalez, poc a poc es van destapant i descobrint la seva autèntica cara, que durant 30-40 anys han estat amagant. Que la televisió pública del País li doni veu és si mes no; significatiu; no dic que no ho facin, hem refereixo en el sentit en el que ho fan.
    desesperació?

Gestor de comptes

Quin será el primer tema del FAQS?
    Com noooooooooo MADRIZ I LA NEVADA

M.RoyoM.Royo
    Participant

Avui qui hauria de haver obert el Faqs es el conseller Lluis Puig !!! I ens porten a la impresentable ex del Sanchez drago que ha fitxat per
    Ciudagrams🤮🤮 tv3 “la seva”

CargolCargol
    Participant

Un personatge ridicul la Cris, vergonya aliena.

CargolCargol
    Participant

Aviat faran un agermanament amb Madriz.

MontseSolerPratMontseSolerPrat
    Participant

Totalment d’acord M.Royo, aquesta setmana qui té la millor notícia és l’HC Lluís Puig, i hauria de ser en directe al FAQS explicant-ho amb tots els detalls

Gestor de comptes

Tota la raó M.Royo, però ja sabem com funciona això

CargolCargol
    Participant

Jo em pregunto veient l’entrevista. Quins poden ser els efectes secundaris a mig i llarg termini de les vacunes. L’OMS les ha autoritzat en caracter d’urgència. Veurem no tinc clar res.

MontseSolerPratMontseSolerPrat
    Participant

Estem badant, els metges, com veiem al FAQS, no paren de dir-ho. Però a part de les mesures de restricció de mobilitat, cal fer més tests i cal compensar més les pèrdues de les empreses

CargolCargol
    Participant

Ens venen diners per l’any vinent i ara quels necesitem els I es igual. No importa la pandemia, els morts no voten.

guedyGuedy
    Gestor de comptes

Jo tampoc ho tinc gens clar… I per això sóc de les que no es vol vacunar. I si ho faig, ser de les últimes.

Gestor de comptes

BÈ,TEMA PANDEMIA FET, ARA LA DOCTORA ENS PREPARA AMB LA EXPLICACIÓ DE PERQUÉ HAURÀ ANULACIÓ DE ELECCIONS

Bona nit, trencapatries. Jo el que em pregunto es què fa la gent mirant aquest programa de blanquejament del feixisme? Ni per comentar-ho. De fet, crec que el que s’hauria de fer es canviar i veure qualsevol sèrie o pel·lícula interessant. Res. Perquè a sobre després diran que ha tingut audiència. I aquest es el problema. Que se’n parli. Apagada digital i enfonsament d’audiència. I ja s’ho faran. La resta es col·laborar a que “La Seva” pugui dir que son els mes vistos.
    Al feixisme no se li dona veu. No i no i després no.
    Aquesta truja, perquè de senyora no té res, es una altra a la menjadora dels farloperos de Ciudagramos.
    Que no tingui veu enlloc deuria ser una obligació patriòtica de tots nosaltres. Que se’n torni amb el seu amic el pederasta Sánchez Dragó.

Gestor de comptes

Tens tota a raó, però per això crec que tot i no veure el programa, cal denunciar al fet que està passant no només amb el programa sinó amb el país, que alguns desgovernen expressament.

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 18)
  • Heu d’haver iniciat la sessió per respondre a aquest tema.