Dimecres, juny 16, 2021
- Publicitat -

14F Jo voto independència

S'està mostrant 4 entrades - de la 16 a la 19 (d'un total de 19)
  • Autor
    Entrades
    ESTERESTER
    Participant

que passará ara amb les eleccions? creieu que ens volen manipular? el que si que haureu de fer al forum es canviar el hastag perque el de #14Fperque ja no serveix

SagitariSagitari
    Participant

Jo votaré per Junts ja que fins ara es el que millor ha fet la feina que s’havia de fer. I per mi sempre el President Puigdemont.

JaumeJaume
    Participant

Jo crec sincerament que les eleccions es celebraran el 14F i perquè ho crec? perque així ho tenen estudiat. El Govern desde la sortida o millor dit “expulsió” del MHP Torra ha anat de baixada de mala manera; les males gestions consentides als departaments de Salut; ensenyament i economia han anat en aquest cami. I ara ens han presentat un nyap d’aplaçament igual al que va fer el sr. Torrent suspenen el ple del 30G; el que passa es que la gent som tontos i ens anem llepant el dit. Molts com jo, hem sortit durant les festes de Nadal a recollir avals pels nostres “nous” partits; molts han anat a comprar a grans superfícies; i altres, per desgràcia no tothom que ho vol; per anar a treballar agafant transport públic. En definitiva, que el 14F hem d’anar a votar! amb consciència i prudència però hi hem d’anar! si nosaltres no hi anem; guanyen ells!!!! Salut i República //*// #JUNTS

• Aquesta resposta s'ha modificat el fa 4 months, 2 weeks per JaumeJaume.
    M.RoyoM.Royo
    Participant

Jo també votaré Junts es la opció que considero més potent i de moment els veig x feina… espero no em decebin. Aquestes companys penso que son les eleccions mes importants en anys perquè ens hi juguem TOT i Espanya s’enfonsa, esta en fallida !! Fem-ho possible

S'està mostrant 4 entrades - de la 16 a la 19 (d'un total de 19)
  • Heu d’haver iniciat la sessió per respondre a aquest tema.