Dilluns, setembre 27, 2021
- Publicitat -

14F Jo voto independència

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 19)
  • Autor
    Entrades
    RicardRicard
    Participant

Aquest 14F tenim un gran repte per assolir el 50% + 1 dels vots independentistes. Per agafar força devant les institucions internacionals i els estats del món. És igual a quin partit voteu mentres sigui independentista. S’ha de fomentar el vot per reclamar la minoria nacional per poder exercir l’autodeterminació del poble català

CargolCargol
    Participant

Els partits volen majoria parlamentària x poguer seguir a la cadira i no fer res. Votem i votem a qui volguem dels partits independentistes, el que vulguis, el que et faci més. Hem de comptar vots i no majories que es el que volen. La majoria de vots els obliga a fer el que no van fer. Siguem conscients d’aixo. Ells volen el nostre vot i nosaltres volem l’independencia 50% + 1.

ivaxsircivaxsirc
    Participant

Vota la formació q vulguis, però aquest 14F vota independència, no podem perdre ni un sol vot independentista, el que si faria jo és que totes les formacions es comprometessin a exigir que el parlament de catalunya fes efectiva la declaració de independència si superem el 50% de vots independentistes, perquè vol dir que la gent ha ratificat l’1-O

M.RoyoM.Royo
    Participant

Hola,jo penso que hi ha massa partits petits,això dividirà molt el vot en petits partits no obtindran escons i són vots que es perden per poder assolir una majoria, sabem que estan fraguant un tripartit i Junts no té amb qui pactar,jo estic amb el president.Sempre trobaré gent a algun partit que no m’agrada però he de passar per sobre de tot això l’objectiu és la independència i només crec amb el MHpPuigdemont crec que hauríen de fer coalició,sino …

RicardRicard
    Participant

Aquí no estem contant escons. Estem buscant vots. Hi ha molta gent que no anirà a votar als grans partits i necessiten trobar el seu espai electoral. Si no és així, mai aconseguirem el 50%+1 per tenir legitimitat davant d’UE com a minoria nacional

CargolCargol
    Participant

Els vots no es perden, es compten. Fins ara hem votat per tindre una majoria parlamentaria, i que han fet, res. Comptem tots els vots que aixo es pot fer i no els agrade als partits. Si sumem mes del 50% reclamem l’independencia.

RicardRicard
    Participant

Totalment d’acord

MontseSegarraMontseSegarra
    Participant

Totalment d’acord, també.
    De què ha servit tenir majoria independentista al Parlament? Per mostrar la cara més submisa dels nostres representants, elegits a les urnes per fer efectiu el mandat de l’1o d’octubre. No ho han fet, ens han enganyat i decebut.

M.RoyoM.Royo
    Participant

Us entenc però aixó
    és el que comento, esta bé comptar vots faltaria més però em referia a majoria parlamentària…a BCN es necessiten uns 49.000 vots x 1
    Escó …

CargolCargol
    Participant

De que ens ha servit la majoria parlamentaria que hem tingut fins ara?, de res. Polítics que ens venen promeses que despres son paper mullat.

CargolCargol
    Participant

Si a Barcelona algu te 48.999 i no te asco, no tindra representacio pero els seus 48.999 vots compten com a vot indepe i aixi podem saber si som més del 50%. Si fos aixi, de tindre mes del 50% dels vots emessos, al govern ja no li valdrien escuses. Aixo ni els mitjans ni els partits o diuent perque se’ls giraria feina

JaumeJaume
    Participant

Crec que aquestes eleccions si que son absolutament plesbicitàries sense embuts. Estic d’acord que cada vot suma, després els polítics faran o no, el que els hi hem demanat que facin.
    Els partits independentistes ja sabem qui son; tenim els represaliats a A.R.A. que també han d’estar representats i votaran, com la gent de primàries. Primer, veurem els avals i qui i com es presenta a les eleccions; després veurem la campanya i finalment, el resultat! ( que sens dubte, hauria de ser de més del 51%.

BallerugaBalleruga
    Participant

Hola, jo votaré independència si podem fer-ho…que ho dubto molt!
    Crec que no es cel•lebraràn!

NuriaNuria
    Participant

És un moment determinant. Venim de moltes decepcions, però les decepcions no ens han de fer renunciar a l’objectiu. M’agrada recordar que nosaltres som el somni. Si s’aconsegueix la majoria podem obligar que els polítics facin el que volem. S’ha d’acabar amb un sistema en el qual només votem cada 4 anys. Referèndums habituals de consultes i el polític que no serveixi al poble amb recollida de signatures se’l fa dimitir. Hem d’agafar una dinàmica nòrdica i no continuar sent una mala còpia de l’estat veí. Ah, i informàtics per la República per evitar estafades. Vot presencial o a través del Consell i molta determinació. O és ara o no serà mai i ho saben.

anagrauanagrau
    Participant

jo votaré a junts. Crec que de tots els partits, es el que mes fa per la independencia. la volem ja, aixo esta clar. es hora de sortir d’aquesta repressió i d’aquest estat feixista que ens està enfonsant. Pero si no fem les coses a una, no farem mai res.

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 19)
  • Heu d’haver iniciat la sessió per respondre a aquest tema.